GR SPORT II to nowa wersja wyposażenia, która debiutuje w gamie Toyoty Hilux. Odmiana ta ma szerszy rozstaw kół, zmodyfikowane zawieszenie oraz hamulce, co zapewnia lepsze właściwości terenowe. Dodać do tego należy sportowe akcenty stylistyczne, nowe multimedia i niezawodny silnik 2,8 l o mocy 204 KM i 500 Nm momentu obrotowego.
Legendarny pick-up Toyoty – Hilux – od 1968 roku dowodzi swej niezawodności, trwałości i wytrzymałości. Auto sprawdziło się w najbardziej wymagających warunkach we wszystkich zakątkach globu. W 2024 roku gama tego modelu wzbogaci się o nową wersję – GR SPORT II.
Co będzie wyróżniało Toyotę Hilux GR SPORT II? Wersja ta będzie dostępna z podwójną kabiną. Od standardowego Hiluxa będzie się różniła szerszym rozstawem kół przednich (o 140 mm) i tylnych (o 155 mm), a także lepszym prowadzeniem – zarówno w terenie, jak i na drogach. Auto w tej odmianie prowadzi się stabilniej, nadwozie mniej się przechyla, a układ kierowniczy jest jeszcze bardziej precyzyjny. Układ jezdny pracuje ciszej, zawieszenie i hamulce ulepszono pod kątem usportowionego prowadzenia, zachowując jednocześnie wysoki poziom komfortu.
Toyota Hilux GR SPORT II została wyposażona w sprawdzony i wytrzymały silnik o pojemności 2,8 l, który w gamie modelu jest od 2020 roku. Jednostka napędowa o mocy 204 KM/150 kW i 500 Nm momentu obrotowego połączona jest z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Umożliwia ona holowanie przyczepy o masie do 3500 kg, a ładowność tego pojazdu wynosi do 1000 kg.